فیلم ایرانی "زار" در بین بهترین فیلم های ترسناک سال 2017فیلم ترسناک "زار" که به نویسندگی و کارگردانی نیما فراهی انتخاب شده است توسط Spotlight Horror Awards ، یک مجله مجازی آمریکایی برای فیلم های ترسناک ، به عنوان یکی از برندگان جوایز سال 2017 انتخاب شده است.

فیلم سینمایی نخستین فراهی به عنوان برنده جایزه طلای Spotlight اعلام شد که فیلم های باورنکردنی را با دومین امتیاز برتر از هیئت داوران مسابقه متشکل از متخصصان صنعت تشکیل می دهد: فیلمسازان ، مشاوران مستقل فیلم ، برگزارکنندگان جشنواره فیلم و برنامه نویسان و منتقدان فیلم ترسناک. تقریباً دو دهه در این تجارت بوده اند.

تمام بهترین فیلم ها در جشنواره فیلم ترسناک آتلانتا ، 20 تا 22 اکتبر در جورجیا ارائه می شود. و همه برندگان یک گواهی شخصی برتر در فیلمسازی دریافت می کنند.


 
به گزارش Cinematicket.org ، این اولین بار است که یک تولید ایرانی آن را به برندگان مسابقه وب سایت می دهد.

"زار" داستان یک زوج تازه متاهل را نشان می دهد که برای یک ماه مهمانی در یک ویلا در شمال ایران هستند. حکایت های ترسناک در مورد ویلا باعث می شود که آنها در یک ماجراجویی که از آنها درخواست نکرده اند ، درگیر شوند.

در این بازیگران محمدرضا غفاری ، هادیس میرامینی ، سمانه کاوندی ، ساناز صفایی ، سینا سهیلی ، وانا همتی ، امیرحسین عشق آبادی ، اسال هاشمی و میثاق زارع حضور دارند.

نیما فرهی ، 32 ساله در تهران متولد شد و با ساخت فیلم های کوتاه و به عنوان دستیار کارگردان در برخی فیلم ها فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد. فیلم های کوتاه او در بسیاری از جشنواره های بین المللی از جمله کن در فرانسه و بوسان در کره جنوبی به نمایش در آمده است.


 
اگرچه فیلم های ترسناک در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند ، اما در ایران تولیدات کمی در این ژانر وجود دارد. در سالهای گذشته ، تنها فیلم ترسناک ایرانی که آن را به صحنه بین المللی کشاند ، "ماهی و گربه" به کارگردانی شهرام مکری بود.

به نظر می رسد فرحی که دستیار کارگردان مکری در آن فیلم بوده است ، در ساخت «زار» از پله های خود را دنبال کرده است.

جوایز فیلم Spotlight Horror برای تبلیغ فیلمسازان با تجربه و جدید ژانر وحشت از طریق یک رقابت بین المللی و منحصر به فرد بین المللی فیلم اختصاص داده شده است. این هر فیلم را تنها براساس شایستگی هنری اش ارزیابی می کند.

این جشنواره فیلم های برنده جوایز را از طریق سکوهای رسانه های اجتماعی ، وب سایت های مختلف ، اطلاعیه های مطبوعاتی و تبلیغات الکترونیکی به رهبران صنعت ، برگزار کنندگان جشنواره فیلم و سایر موارد تبلیغ می کند.

 

سایتهای اشتراک ویدئو ایرانی

aparat.com
namasha.com
tamasha.com
jabeh.com
shabakema.com
dalfak.com
mihanvideo.com
mp4.ir
namayesh.com
vidofa.com
inet.ir

 

سایتهای اشتراک ویدئو خارجی


youtube.com
vimeo.com
metacafe.com
vevo.com
twitch.tv
archive.org
9gag.com
veoh.com
http://flickr.com
photobucket.com
d.tube